فیلم مارپیچ 2021

خلاصه داستان فیلم مارپیچ 2021

یک نابغه ی سادیسمی قصد دارد نوع عجیب و غریب و پیچیده ای از عدالت را به اجرا در آورد. این فیلم قسمت نهم مجموعه ی ارّه می باشد.
 

بازیگران فیلم مارپیچ 2021

Chris Rock، Max Minghella، Samuel L. Jackson، Marisol Nichols، Dan Petronijevic، Richard Zeppieri، Patrick McManus، Ali Johnson، Zoie Palmer، Dylan Roberts

درباره فیلم اره 2021

مارپیچ (با نام مارپیچ: از کتاب اره به بازار عرضه می شود) یک فیلم ترسناک آمریکایی در سال 2021 است که به عنوان نهمین قسمت از مجموعه فیلم های اره است. در این فیلم کریس راک ، ماکس مینگلا ، ماریسول نیکولز و ساموئل ال جکسون بازی می کنند و تلاش های پلیس برای متوقف کردن قاتل کپی برداری از Jigsaw را دنبال می کند. کارگردانی آن را دارن لین بوسمن (چهارمین مجموعه این مجموعه) بر عهده دارد و نویسنده آن جاش استولبرگ و پیتر گلدفینگر است ، در حالی که جیمز وان و لی وانل سازندگان اصلی این مجموعه در کنار راک به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت می کنند.

صحبت های قسمت دیگر Saw پس از اکران Jigsaw در سال 2017 آغاز شد ، با کریس راک که می خواست وارد ژانر وحشت شود. برادران Spierig که کارگردانی فیلم Jigsaw را بر عهده داشتند علاقه داشتند که برای فیلم دیگری برگردند اما سرانجام علیه آن تصمیم گرفتند. این پروژه با پرداخت صحیح فیلمنامه راک توسط استولبرگ و گلدفینگر در ماه مه سال 2019 رسماً اعلام شد. بقیه بازیگران در ژوئیه پیوستند و فیلمبرداری آن تا اوت در تورنتو انجام شد.

در ابتدا قرار بود در ماه مه سال 2020 اکران شود ، اسپیرال به دلیل همه گیری COVID-19 به تأخیر افتاد و با نمایش تئاتر در 14 مه 2021 توسط Lionsgate در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم از سوی منتقدان برای جهت گیری جدید حق رای دادن مورد تحسین قرار گرفت اما درمورد موفقیت کامل در اختراع مجدد آن اختلاف نظر داشت.

دانلود فیلم مارپیچ 2021 با دوبله فارسی